Eerste dagje in Brazilië - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Ruth Nijenhuis - WaarBenJij.nu Eerste dagje in Brazilië - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Ruth Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Eerste dagje in Brazilië

Blijf op de hoogte en volg Ruth

09 Mei 2013 | Brazilië, Belo Horizonte

Eindelijk in Brazilië. Wat een lange reis. 12 uur in een vliegtuig word op een gegeven moment echt saai. Gelukkig ging het overstappen goed en het vliegen zelf ook. Heb lekker wat kunnen bijslapen.
Op schiphol was er een heel 'afscheidscomité', en onverwachts kwamen Daniël en Tamara met hun kinderen op schiphol ineens tevoorschijn. Heel erg leuk!
Nadat ik aankwam op het vliegveld in Belo Horizonte gingen we met een busje naar de sloppenwijk. Was ongeveer een uurtje rijden. Ondanks dat het donker was wel erg genoten van het uitzicht. Mooi al die heuvels met al die lampjes.
Na een uurtje kwamen we aan en werd mijn kamertje laten zien. Ik ben snel mijn bed ingedoken. Er was een belangrijke voetbalwedstrijd die avond. Je hoefde geen tv te kijken om te weten wat de stand was. Bij elk doelpunt werd en heel hard gejuicht en geschreeuwd ook door een paar fanatieke voetbalfans in dit huis. En er werd telkens vuurwerk afgestoken. Maar na een tijdje viel ik toch in slaap en werd vanochtend om 7 uur weer wakker.
Net heb ik mn kamertje beetje opgeruimd, alle koffers uitgepakt. Vanmiddag ff op ht terein kijken en vanavond een meeting van de mensen die hier werken.
Word een leuk dagje.

• 09 Mei 2013 - 16:39

Robbin:

Sounds good honey ! :-D

• 09 Mei 2013 - 20:03

Thirsa:

Hey!
    Wat leuk om te lezen! Hoe was de eerste dag? Veel gezien? Leuk kamertje heb je, met wie deel je de kamer? Vast al veel mensen leren kennen! Echt leuk om je verhaal te lezen! Rustige vlucht gehad? Geen turbulentie enzo? Nou meid, super veel plezier daar!
    xxx

• 09 Mei 2013 - 20:15

Tjeerd:

Heeeee,
    Wat gaaf om je stukje te zien, ff te horen hoe t gaat, mee om het hoekje te kijken :-) wat een vet groooooootte stad! Fijn dat de reis goed gegaan is, ookal was die dan beetje lang haha.
    Een hele goede en bijzondere tijd gewenst! Tjeerd

• 09 Mei 2013 - 20:26

Mama:

Zooo gaaf om te lezen Ruth.
    Vind het zoooo gaaaaf dat je dit doet he. Ben erg trots op je. Wat leuk die foto's van je kamer en uitzicht.
    En je had heerlijk genoten van je eerste lunch he.
    Hoop dat je enorme fijne tijd zult hebben.
    Liefs mams

• 09 Mei 2013 - 20:59

Els Tuenter Bruhn:

Hoi Ruth
    Wat leuk dat je al op je eerste dag even wat van je laat horen.
    Heb even op de kaart gekeken waar Belo Horizonte nu precies ligt en het lijkt wel in the middle of nowhere maar wel een super rote stad?

Ben benieuwd naar je verdere belevenissen.
    Nu maar eerst alle indrukken verwerken, dus ik schrijf niet zo veel. Wens je´veel werkplezier maar ook veel goede en indrukwekkende belevingen.
    En leuk die foto van je kamer.
    Wel een vreemde gedachte dat je nu zo ver weg zit en niet gewoon in Nederland.
    Doei en tot gauw schrijfs.
    Els

• 09 Mei 2013 - 23:44

Bonnie:

Hello Sis,

Ik ben zo blij dat je eindelijk in het buitenland bent :P
    kan je ook lekker levens ervaring opdoen.
    Wel de taal leren eh voor dat je komt.
    Alvast een fijne tijd toegewenst en Ik doe mijn best om jou helemaal te volgen :P

cuidate y saludos hermana

your bro Bonnie

• 10 Mei 2013 - 14:04

Lois:

Heee lieve schattt !

Wat leuk om dit te zien, hopelijk heb je het naar je zin, en geniet ervan !

Je kunt het ! we zijn soooo trots op je!

Heeeel veeel plezierr daar ! & tot gauww

Dikkekus je nichtje!

• 11 Mei 2013 - 10:48

Geert En Ine Woning:

Geert wil wel graag een kopje koffie komen drinken
    wanneer komt het uit?

• 11 Mei 2013 - 10:51

Geert En Ine Woning:

nou ik vind het geweldig wat je doet
    geniet ervan!